top of page
22MY_Z900RS_BU1_ACT__4_.jpg

Z900RS
model 2022

metaliczny czarny 62 100
pozostałe malowania 63 800

lub od 1170 miesięcznie*

4 lata gwarancji Kawasaki Warranty Plus® w cenie

 

22MY_Z900RS_BU1_ACT__10_.jpg

PRAWDZIWY DUCH LEGENDY

Poczuj autentycznego ducha legendy z lat 70 - kultowego Z1 w nowym modelu Z900RS. Modernistyczna wizja klasycznego motocykla, która pozwoli odkryć kierowcy całą esencję z jazdy prawdziwym japońskim motocyklem.

948 ccm

pojemność

98.5 Nm 

moment maksymalny

4 cyl./ rzędowy

typ silnika

111 KM 

moc maksymalna

​Autentyczna legendarna japońska rzędowa "czwórka" jest sercem duchowego spadkobiercy Z1 nowego Kawasaki Z900RS. Elastyczny silnik o wysokiej kulturze pracy oprócz współczesnej frajdy z jazdy dostarcza niesamowitych doznań dźwiękowych.

 Nowoczesna technologia zamknięta w ponadczasowym stylu

W 1973 r. Kawasaki zaprezentowało model Z1 900, przełomowy motocykl, który stał się kultowy.
Dziś ducha modelu Z1 odnajdziemy nowym motocyklu Kawasaki Z900RS. Łączącym ponadczasowy styl retro,  wysokiej jakości komponenty i mocarny silnik z technologią i wydajnością. Ciesz się wrażeniami jakich dostarcza autentyczna rzędowa czwórka, delektuj się łatwością prowadzenia, równowagą, opanowaniem i niesamowitym dźwiękiem wydechu, a następnie podziwiaj starannie wyrzeźbioną sylwetkę i misternie dopracowane detale.

22MY_Z900RS_BU1_ACT (5).001.jpg

Legendarna japońska precyzja w każdym detalu.

Dostrzeż w nowym Z900RS drobne detale i sprytne szczegóły, które zostały z niesamowitą dbałością staranie dopracowane. W każdym elemencie można odnaleźć ducha oryginalnego Kawasaki Z1 900.

22MY_Z900RS_BU1_ACT (8).001.jpg

Bezkompromisowa stylistka lat 70.

Wszystkie elementy są do siebie dopasowane, a detale pieczołowicie dopieszczone. Niesamowite malowania wzorowane na lata 70 są dopełnione chromowanymi smaczkami. Nie tylko nowoczesny reflektor LED zyskał okrągły klasyczny wygląd ale i tylne oświetlenie mimo LED wygląda jakby tam dalej była tradycyjna żarówka. Całość dopełniają aluminiowe felgi z wąskimi szprychami i polerowanym rantem oraz cienkie polerowane żeberka na bloku cylindrów.