Ninja H2SX SE model 2018
Doładuj swoją podróż
cena 97 900
Zapomnij wszystko co do tej pory myślałeś o motocyklach klasy
Sport Tourer. Nowa doładowana kompresorem Ninja H2 SX SE wyznacza zupełnie nowy kierunek. Zarówno autostradą jak i krętymi górskimi szlakami odkrywaj swój kontynent czerpiąc z jazdy maksimum satyfkacji.
Wybierz kolor
Kliknij na zdjęcie aby powiększyć
998 ccm
pojemność
200 KM / 11,000rpm
moc maksymalna
137,3 Nm / 9,500rpm
moment maksymalny
4 cyl./ rzędowy
z kompresorem
typ silnika
256 kg
masa gotowego
19 litrów
zbiornik paliwa
835 mm
wysokość siodła
Ninja H2 SX w wersji SE otrzymała niesamowite dodatkowe wyposażenie pozwalające podnieść jeszcze wyżej standard. Ten wyjatkowy motocykl dzięki doładowanemu silnikowi będącego najwyższym kunsztem inżynierów japońskich oraz niespotykanym do tej pory wyposażeniem zmieni na zawsze Twoje wyobrażenia jeżdzie motocyklem sportowo turystycznym.
Kliknij na wybrany element aby dowiedzieć się więcej
Zaawansowany technologicznie pełnokolorowy wyświetlacz TFT z dwoma trybami wyświetlania(Touring i Sport) pokazuje w czytelny sposób niezbędne informacje. Sterowany w łatwy sposób za pomocą przełącznika na kierownicy pozwala zmieniać ustawienia pracy motocykla, ustawić tempomat czy odczytać niezbędne parametry. Całość uzupełnia klasyczny analogowy obrotomierz nadając mu charakteru.
Model SE został wyposażony w wbudowane po obu stronach owiewki wydajne adaptacyjne światła LED doświetlające drogę podczas podczas pokonywania zakrętów w nocy. W zależności od kąta pochylenia motocykla światła tworzą odpowiednią wiązkę pozwalającą lepiej doświetlić kierunek w którym zmierzamy.
Zarówno siedzenie kierowcy jak i pasażera zapewnia taki sam komfort jaki można oczekiwać od motocykla sportowo turystycznego. Odpowiednio wyprofilowane z grubszą warstwą amortyzacji dają poczuć komfort podczas długich podróży z dużymi prędkościami. W modelu SE siedzenia są ekskluzywnie wykończone dwoma rodzajami materiału(skórzane/zamszowe) w dwóch kolorach z podwójnym szwem.
Najnowocześniejszy układ monitorujący pozycję motocykla oparty na jednostce Bosch IMU. Dzięki temu systemowi układy takie jak kontrola trakcji KTRC czy sportowy układ hamulcowy KIBS działają w każdej pozycji motocykla niezależenie od przechylenia zapewniając teraz zarówno bezpieczeństwo jak precyzyjny tor jazdy.
System wspomagający start motocykla optymalizujący początkowe przyspieszenie. Układ steruje mocą silnika, aby zapobiec uślizgowi tylnego koła oraz podnoszenia się przodu podczas startu w wyścigach.
System wspomagający szybką zmianę biegu zarówno w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła. Układ został zaprojektowany i zoptymalizowany pod kątem użytkowania w codziennych warunkach drogowych.
Nowy model charakteryzuje się doskonałą oszczędnością zużycia paliwa mimo niezwykłych osiągów doładowanego silnika. Spalanie porównywalne jest do modeli Versys 1000 i Z1000SX co w połączeniu z 19 litrowym zbiornikiem paliwa zapewnia daleki zasięg na jednym tankowaniu.
Zastosowane zawieszenie łączy sportową wydajność z komfortem zapewniając idealne prowadzenia podczas jazdy ulicznej jak i turystyki. Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest w pełni regulowane. Tylny amortyzator wyposażony jest w zdalną regulację napięcia sprężyny znacznie ułatwiające szybką regulację w celu dostosowania do zmian obciążenia motocykla.
KIBS (Inteligentny System Kawasaki zapobiegający blokowaniu kół) Precyzyjny system kontroli hamulców firmy Kawasaki stabilizuje proces hamowania, redukuje efekt unoszenia się tylnego koła i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów. Jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS.
Pozycja jazdy Ninja H2 SX to kompromis pomiędzy sportową pozycją ZZR1400 z wyprostowaną znaną z modelu Z1000SX. Takie wyprofilowanie zapewnia zarówno wygodę podczas pokonywania autostrad z dużymi prędkościami jak i w ulicznej jeździe po mieście.
Model SE wyposażony jest w standardzie wyższą szybę co w połączeniu z wydajnymi osłonami bocznymi jeszcze skutecznie chronić kierowce przed wiatrem.
Prosty i łatwy system bez stelażowego mocowania kufrów bocznych pozwala na ich błyskawiczny montaż i demontaż. Przy zdjętych kufrach na motocyklu nie pozostają żadne stelaże szpecące tylną część motocykla.