KLX 230 model 2020
Każda droga to twoja droga
cena 18 500
Nowe lekkie enduro Kawasaki KLX 230 to idealny uniwersalny motocykl którym na co dzień sprytniej ominiesz dziury i korki w mieście podczas dojazdu do pracy, a kiedy zapragniesz uciec od miasta bez problemu wjedziesz nim tam gdzie kończy się droga.
Wybierz kolor
Kliknij na zdjęcie aby powiększyć
233 ccm
pojemność
19 KM / 7,600rpm
moc maksymalna
19.8 Nm / 6,100rpm
moment maksymalny
1 cyl.
typ silnika
134 kg
masa gotowego
7,5 litrów
zbiornik paliwa
885 mm
wysokość siodła
KLX 230 to uniwersalny motocykl wyposażony w kompaktowy jednocylindrowy silnik dzięki któremu jest niezawodny i łatwy w obsłudze. Lekka przestrzenna rama połączona z zawieszeniem o dużym skoku i pełnowymiarowymi kołami tworzy motocykl który bez problemu poradzi sobie w każdych warunkach niezależenie od wybranej drogi.
Kliknij na wybrany element aby dowiedzieć się więcej
Pełno wymiarowe koła o wymiarze 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu nie tylko zapewniają pewną jazdę w terenie ale i umożliwiają łatwy dobór akcesoryjnych opon dzięki którym łatwo dopasujesz motocykl do siebie.
Zupełnie nowy jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem z nowoczesnym wtryskiem paliwa płynnie oddaje duży moment obrotowy dzięki czemu jest przyjazny w użytkowaniu z zachowaniem niezłych osiągów.
Skrzynka narzędziowa znajduje się w praktycznym schowku pod lewą pokrywą co ułatwia obsługę motocykla nawet w trudnych warunkach. Pokrywa wyposażona jest w system jednego kluczyka dzięki czemu dostaniesz się do niej przy pomocy kluczyka od zapłonu.
Inspirowanie wyczynową serią KX połączenie ramy, siedziska i zbiornika zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą kontrolę podwozia oraz pewną pozycję za kierownicą.
Stylowa owiewka nawiązująca kształtem do motocykli terenowych z lat 80-tych skrywa mocniejszy niż w poprzednim modelu wydajny reflektor halogenowy.
Zawieszenie o dużym skoku z przednim widelcem 37mm w połączeniu z tylnym amortyzatorem Uni-Trak zapewni komfort nie tylko na wyboistych miejskich ulicach ale i tam gdzie kończą się utwardzone drogi.
Nowa obwodowa rama została od początku zaprojektowana do jazdy w trudnych warunkach. Na podstawie wielu testów Kawasaki udało się osiągnąć idealną równowagę między nową ramą a silnikiem . Dzięki temu praktycznie każdy motocyklista odnajdzie się na KLX 230.
Skuteczny układ hamulcowy z "gryzionymi" tarczami wyposażony jest w nowoczesny układ ABS. Dwu-funkcyjny system ABS Bosch przystosowany jest do tego aby poprawiać bezpieczeństwo nie tylko na utwardzonych drogach ale i na bezdrożach.